5.11.12

Игра с награда - Шампоан за коса и тяло Алое Вера 2 в 1

Коментирайте статията за Стилизиращ гел за коса Nova Pure в периода 5-9 ноември и един от всички вас гарантирано ще получи този продукт като подарък.

Наградата отива при rumi0177, честито и благодарности на всички за участието!

Удоволствие за кожата след всяко къпане с продуктите от серията с Алое Вера

  • Алое Вера подхранва кожата при ежедневна употреба 
  • Предпазва кожата от изсушаване с помощта на ефективни био-екстракти

Шампоан за коса и тяло Алое Вера 

Бързо и цялостно почистване от главата до петите. 
Оставя след себе си приятно свежо усещане.
Екстрактът от хмел витализира скалпа 
Бърза комбинирана грижа за кожата и косата
Използвайте сутрин/вечер по време на къпане или след спорт за измиване на тялото и косата. 
250 мл


5 comments:

  1. здравейте,отново съм аз ;)
    mis_val@abv.bg

    ReplyDelete
  2. Zdravejte, interesen sajt imate - haresva mi ideqta. Vkluchete i men molqqqq.
    daniel4etoo@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Сайтът е интересен наистина и с удоволствие ще се включа и аз
    rumi0177@abv.bg

    ReplyDelete
  4. Жена ми спечели от вашия сайт стилизиращ гел,хареса ми.Ще се възползвам от предложението да се сдобием и с шампоан.
    solakov_78@abv.bg

    ReplyDelete
  5. Здравейте, след раждането на дъщеря ми косата ми е доста изтощена и много пада, така ще ми е интересно да пробвам ваш продукт.
    a.a.p@mail.bg

    ReplyDelete

Тук е мястото за Вашите коментари и въпроси.