Директни продажби



Концепцията за директни продажби е следната: 

Продуктите или услугите се предлагат и продават директно от Завода-Производител на независими бизнес сътрудници и преференциални клиенти. Те от своя страна имат правата да използват продукцията за лично потребление и разпространение.

Това спестява скъпите реклами, такси за услуги и маржове за посредници. Тези средства LR инвестира в разработване на висококачествени иновативни продукти, както и във възнагражденията и обучението на сътрудниците.

В световен мащаб близо 70 млн. души се занимават с директни продажби. При немалка част от тях тази дейност, която в началото са започнали като допълнителна работа, по-късно се превръща в основно занимание. Общо годишният оборот в сектора на директните продажби възлиза на над 120 млрд. щатски долара.

A eто и конкретно как финансовите анализатори отразяват скоростното развитие на пазарния дял за LR Health & Beauty Systems:
http://www.marketwatch.com/story/lr-health-beauty-systems-turnover-increased-in-first-half-year-by-over-5-percent-2012-08-09


Предимства на директните продажби от гледна точка на клиентите

  • Висококачествени продукти на добри цени 
  • Независимост от работното време на магазините 
  • Удобно пазаруване от вкъщи 
  • Отлична консултация и обслужване 


Предимства на директните продажби от гледна точка на сътрудниците

  • Лесен старт като допълнителна дейност 
  • Траен допълнителен или основен доход 
  • Гъвкаво работно време 
  • Малък начален капитал за стартиране на бизнес 
  • Мащабна концепция за обучение и възнаграждение

No comments:

Post a Comment

Тук е мястото за Вашите коментари и въпроси.